سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده
سرخط خبرها

مهرزاد، ستاره‌ای از ماه عسل تا تیم ملی والیبال نشسته ایران

  • کد خبر: ۷۹۶۷۲
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
مهرزاد، ستاره‌ای از ماه عسل تا تیم ملی والیبال نشسته ایران
مرتضی مهرزاد دوازده سال قبل در برنامه ماه عسل احسان علیخانی حضور یافت، کمی بعدتر با علی کریمی دیدار کرد و در نهایت بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران شد تا دنیا را متحیر سازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سال ۱۳۸۸ وقتی میهمان برنامه ماه عسل شد و رودروی احسان علیخانی نشست، از خودش گفت و مشکلاتی که با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند. مشکلاتی که بخشی معیشتی بود و بخشی دیگر مسائلی مثل نبود کفش و لباس مناسب. مشکل اصلی، اما این چیز‌ها نبود. لحنش، صدایش، تن ادای کلماتش و چهره‌ای که هنگام حرف زدن بیشتر زمین را می‌پایید، همگی از یک مشکل بزرگ‌تر حرف می‌زدند؛ از انزوایی که به دلیل شرایط فیزیکی متفاوتی که دارد دچارش شده و کنج عزلتی که برای خودش برگزیده بود. قد و قواره بلند و دست و پای کشیده اش او را از دیگران متمایز می‌کرد و بزرگ‌ترین دلیل مرتضی مهرزاد برای این بود که خودش را از دیگران جدا کند.

مرتضی مهرزاد در همان برنامه از این گفت که آرزو دارد علی کریمی را ببیند. کریمی هم به محض شنیدن این خواسته ترتیب ملاقات با او را داد و عکس‌های شان هم خیلی زود در فضای مجازی دست به دست شد.


حالا، اما مرتضی مهرزاد را بیشتر از اینکه با این برنامه به یاد بیاوریم، به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان می‌شناسیم. همان کسی که وقتی پشت تور می‌نشیند و دستش را برای اسپک زدن بلند می‌کند، توپش چنان با قدرت و زوزه کشان در زمین حریف می‌نشیند که احدی نمی‌تواند با آن مقابله کند. او حالا مدت هاست که یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان است.

 

تیمی که پیشینه بسیار درخشانی دارد و او هم شده بخشی از قهرمانی‌ها و کسی که مدال طلا به گردنش می‌آویزد و روی بلندترین سکوی قهرمانی این رقابت‌ها می‌رود. حالا در فضای مجازی هم بسیاری از کاربران از او می‌نویسند. کاربری نوشته است: «یک بار در یکی از مصاحبه هاش گفته بود: مردم از من می‌ترسیدن، اما حالا باهام عکس می‌گیرن. با غیرتی مرتضی. طلا رو گرفتید. دم تو و رفقات و بچه‌های پارالمپیک گرم.» دیگری گفته: «مرتضی مهرزاد پسری که خونه نشین بود و خجالت می‌کشید از خونه بیرون بیاد و در یک برنامه آرزو کرد یک فوتبالیست را ببیند.

 

امروز تبدیل شده به کسی که یک ملت به او افتخار می‌کند و یک دنیا از او صحبت می‌کند.» شخص دیگری نوشت: «از ماه عسل برای معرفی مرتضی مهرزاد و بیرون آوردنش از گوشه افسردگی باید تشکر کرد.» در میان این واکنش‌ها کاربری هم بود که نوشت: «وقتی رشد فردی به نام مرتضی مهرزاد را از ماه عسل تا تیم ملی والیبال نشسته می‌بینم، به داشتن چنین استعداد‌هایی می‌بالم و ناراحتم از هزاران مهرزاد کشف نشده که در چرخه معیوب استعدادیابی و استعدادپروری نادیده گرفته می‌شوند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->